ČASŤ I.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PRE SPOTREBITEĽOV

Poskytovateľ služby: Marketing po lopate
Obchodné meno: Patrícia Mrázková
Sídlo: Rastislavova 01, 04001, Košice
IČO: 52640191
Právna forma: fyzická osoba
Zapísaný: Okresný úrad Košice, Číslo živnostenského registra:  820-89223

Emailová adresa: info@marketingpolopate.sk
Telefónne číslo: +421950616262
Poštová adresa: Rastislavova 01, 04001, Košice
Webová stránka: www.marketingpolopate.sk

Názov banky: Tatra Banka
IBAN: SK6611000000002942143952
BIC (SWIFT): TATRSKBX
(ďalej len „Poskytovateľ služby“)  

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
 Inšpektorát SOI pre košický kraj so sídlom Vrátna č. 3, 043 79, Košice 1. Odbor výkonu dozoru

tel. č.: 055/ 6220 781
faxl. č.: 055/ 6224 547
e-mail: ke@soi.sk

Preambula

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej aj ako „Obchodné podmienky pre spotrebiteľov") upravujú práva a povinnosti Poskytovateľa služby a spotrebiteľa (tiež ako „zákazník"), vyplývajúce zo zmluvy o poskytovaní služieb, predmetom ktorej je poskytovanie služieb prostredníctvom internetovej stránky elektronického obchodu Poskytovateľa služby na adrese www.marketingpolopate.sk (ďalej len „internetový obchod“) a sú poskytnuté Objednávateľovi pred zaslaním objednávky s povinnosťou platby Objednávateľom, resp. pred uzatvorením zmluvného vzťahu a predstavujú esenciálny predpoklad pre uzatvorenie zmluvného vzťahu medzi Poskytovateľom a Objednávateľom a sú záväzné pre obe zmluvné strany pokiaľ nie je ustanovené inak.

Tieto VOP sú vyhotovené v slovenskom jazyku, Zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.

Článok I.
Všeobecné ustanovenia

1.1. Spotrebiteľom sa v zmysle tejto ČASTI I. Obchodných podmienok pre spotrebiteľov rozumie spotrebiteľ.

1.2. Spotrebiteľom je v zmysle týchto Obchodných podmienok pre spotrebiteľov podľa § 2 písm. a) zákona č. 250/2007 o ochrane spotrebiteľa, fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

1.3. Pre uzatvorenie zmluvy o poskytovaní služieb a následné plnenie práv a povinností, spotrebiteľ v zmysle platných právnych predpisov poskytne tieto osobné údaje: meno, priezvisko, poštovú a fakturačnú adresu, e-mailový kontakt.

1.4. Obchodné podmienky pre spotrebiteľov sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb. V prípade ak Poskytovateľ služby a spotrebiteľ uzatvoria písomnú zmluvu o poskytovaní služieb, v ktorej si dohodnú podmienky rozdielne od týchto Obchodných podmienok pre spotrebiteľov, bude sa ich zmluvný vzťah vykladať v zmysle písomne uzatvorenej zmluvy o poskytovaní služieb. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej aj ako „Obchodné podmienky pre spotrebiteľov") upravujú práva a povinnosti Poskytovateľa služby a spotrebiteľa (tiež ako „zákazník"), vyplývajúce zo zmluvy o poskytovaní služieb, predmetom ktorej je poskytovanie služieb prostredníctvom internetovej stránky elektronického obchodu Poskytovateľa služby.

Článok II.
Licencia a ochrana duševného vlastníctva

2.1. Všetky texty, obrázky, grafika, videá a ďalšie časti obsahu ako aj služby, produkty a (elektronický) obsah, ktoré sú zobrazované a/ alebo ponúkané na stránkach (a subdoménach) www.marketingpolopate.sk sú dielami, ktoré sú chránené podľa zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. Tieto diela alebo ich súčasti je možné použiť len so súhlasom autora. Akékoľvek šírenie alebo poskytovanie diela tretím osobám bez súhlasu autora je zakázané a bude striktne vymáhané súdnou cestou. V prípade porušenia zákazu je Objednávateľ povinný uhradiť účastnícky poplatok za každé jedno prihlásenie neoprávnenou osobou a nahradiť vzniknutú škodu a zároveň sa vystavuje riziku naplnenia skutkovej podstaty trestného činu porušovania autorského práva podľa § 283 zákona č. 300/2005 Z. z. Trestného zákona v aktuálnom znení.

2.2. Objednávateľ zaplatením ceny Poskytovateľovi získava licenciu na zobrazovanie príslušného Produktu, môže ho prezerať a primerane používať alebo inak zobrazovať, a to len pre svoje vlastné nekomerčné použitie. Objednávateľ môže elektronický obsah Poskytovateľa používať na zariadení, ktoré takéto použitie umožňuje, pričom Poskytovateľ neposkytuje žiadnu záruku za možnosť použitia jeho elektronického obsahu na akomkoľvek zariadení. Objednávateľ sa v zmysle uvedeného a pre účely trvania Zmluvy, ako aj po jej skončení, považuje za konečného užívateľa Produktu.

2.3. Objednávateľ nie je oprávnený poskytnúť prístupové kódy inej osobe (fyzickej alebo právnickej) t. j. oprávneným užívateľom zaplateného Produktu je výlučne Objednávateľ.

2.4 Reprodukcia, prenos, sprístupňovanie, kopírovanie, šírenie alebo ukladanie častí alebo celého obsahu Produktu v akejkoľvek forme alebo poskytnutie licencie alebo sublicencie iným subjektom alebo tretej osobe, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Poskytovateľa, sú zakázané. Žiadna časť Produktu nesmie byť publikovaná a šírená žiadnym spôsobom a v žiadnej podobe bez písomného povolenia autora. Počas konania kurzov, webinárov, on-line poradenstva a iných online služieb a diel je prísne zakázané zhotovovať akékoľvek audiovizuálne záznamy a akékoľvek iné záznamy bez výslovného súhlasu autora. Všetky použité názvy, značky a označenia sú alebo môžu byť ochrannými známkami ich oprávnených vlastníkov. Autor si vyhradzuje všetky práva vyplývajúce z Autorského zákona (č. 185/2015 Z. z.) a z ostatných právnych predpisov platných na území SR a EÚ.

2.5. Diela sú poskytované Objednávateľovi tak „ako sú", tzn. ich objednávkou Objednávateľ súhlasí s tým, že akékoľvek použitie informácií z nich a úspechy či neúspechy z toho plynúce, sú len v jeho rukách a autor ani Poskytovateľ za ne nenesú žiadnu zodpovednosť. Ak počas poskytovania diela Objednávateľ nájde informácie o produktoch alebo službách tretích osôb, tieto informácie sú len odporúčaním a vyjadrením názoru Poskytovateľa resp. príslušného autora k tejto tematike. Predajom diela - Produktu ani úhradou ceny neprechádzajú z Poskytovateľa na Objednávateľa žiadne autorské práva.

2.6. Objednávateľ nie je oprávnený postúpiť práva a povinnosti na tretie osoby bez súhlasu Poskytovateľa s čím Objednávateľ vyjadruje svoj výslovný súhlas.

2.7. V prípade, ak Objednávateľ poruší alebo ohrozí autorské práva, je povinný uhradiť Poskytovateľovi tiež nemajetkovú ujmu v peniazoch, poskytnúť mu primerané zadosťučinenie, nahradiť škodu (vrátane ušlého zisku) a zanechať porušovanie resp. ohrozovanie daných práv Poskytovateľa.

2.8. Objednávateľ je povinný pred uzatvorením Zmluvy oboznámiť sa so všeobecnými obchodnými podmienkami, ktoré sú Objednávateľovi bez akýchkoľvek obmedzení prístupné a pre prípad uzatvorenia Zmluvy s týmito bez akýchkoľvek výhrad súhlasí.

Článok III.
Uzavretie zmluvy o poskytovaní služieb

3.1. Objednávateľ súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní Zmluvy. Náklady vzniknuté Objednávateľovi pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením Zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí Objednávateľ sám, pričom tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby, tzn. nejde o zvýšenú tarifu.

3.2. Objednávateľ vykonáva objednávku Produktu týmito spôsobmi:
• pri objednávke Produktov zaradených v kategórii - „kurzy“: vyplnením a odoslaním objednávkového formulára na webovej stránke Poskytovateľa,
• pri objednávke Produktu „služby“: vyplnením a odoslaním objednávkového formulára na webovej stránke Poskytovateľa.

3.3. Pred odoslaním objednávky je Objednávateľovi umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle Objednávateľ Poskytovateľovi kliknutím na tlačidlo Objednať s povinnosťou platby. Údaje uvedené v objednávke zadané Objednávateľom sú považované za správne a úplné, za čo Objednávateľ zodpovedá.

3.4. Potvrdením objednávky kliknutím na tlačidlo s označením „Objednať s povinnosťou platby“ Objednávateľ:
▪ potvrdzuje znalosť ceny a súhlas s jej výškou, spôsobom zaplatenia,
▪ potvrdzuje vlastnosti a charakter objednaného produktu,
▪ potvrdzuje, že bol oboznámený s podmienkami a lehotami týkajúcimi sa dodania produktu,
▪ potvrdzuje, že bol oboznámený s dobou trvania Zmluvy,
▪ záväzne potvrdzuje znalosť a súhlas s objednávkou Produktu a s jeho dodaním,
▪ záväzne potvrdzuje znalosť a súhlas s tým, že zaslaním objednávky dochádza z jeho strany k záväznému návrhu na uzatvorenie Zmluvy, ktorý môže byť odvolaný len podľa podmienok uvedených v týchto VOP,
▪ opätovne potvrdzuje znalosť a vyslovuje súhlas s týmito VOP a s Ochranou osobných údajov (GDPR),
▪ potvrdzuje, že sa oboznámil s formulárom na odstúpenie od Zmluvy a s formulárom - Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od Zmluvy,
▪ potvrdzuje súhlas s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní Zmluvy.

3.5. Zmluva je uzavretá až po prijatí objednávky Poskytovateľom, a to odoslaním „Potvrdenia objednávky" na emailovú adresu Objednávateľa. Prílohou tohto Potvrdenia sú aktuálne VOP, Ochrana osobných údajov (GDPR), prípadne formulár na odstúpenie od Zmluvy, formulár - Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od Zmluvy poprípade aj súhlas podľa § 4 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z.

3.6. V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže Poskytovateľ splniť, zašle Objednávateľovi na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh Zmluvy a Zmluva je v tomto prípade uzavretá akýmkoľvek písomným potvrdením o prijatí celej takejto ponuky bez výhrad Objednávateľom na emailovú adresu Poskytovateľa uvedenú v týchto obchodných podmienkach.

3.7. Záväzné akceptovanie návrhu vykoná Poskytovateľ služby najneskôr v lehote do 3 pracovných dní/ 72 hodín po odoslaní objednávky spotrebiteľom, v bežných prípadoch obratom po zadaní objednávky. Záväzné akceptovanie návrhu bude vykonané prostredníctvom zaslanej elektronickej pošty o akceptovaní objednávky na emailovú adresu spotrebiteľa, ktorú zadal pri vypĺňaní objednávky. Záväzné akceptovanie návrhu zaslané elektronickou poštou bude označené ako "Potvrdenie objednávky". V prípade zistenia vyššej ceny je Poskytovateľ služby povinný vyžiadať od spotrebiteľa súhlas so zmenou ceny podľa aktuálneho cenníka Poskytovateľa služby pred potvrdením objednávky. Udelením tohto súhlasu sa zmluva považuje za uzatvorenú.

3.8. Elektronická pošta Poskytovateľa služby, zaslaná na emailovú adresu spotrebiteľa po odoslaní jeho objednávky, označená ako „Oznámenie o prijatí objednávky“, „Prijatie objednávky“, „Návrh na zmenu objednávky“ a pod. nemá účinky záväzného akceptovania návrhu t.j. uzavretia zmluvy o poskytovaní služby, ale má len informatívny charakter príp. je novým návrhom Poskytovateľa služby o možnosti uplatnenia zľavy z ceny, a pod.

3.9. Záväzné akceptovanie návrhu resp. objednávky obsahuje informácie najmä o: údaje o špecifikácii služby, ktorej poskytovanie je predmetom zmluvy o poskytovaní služby, ďalej údaje o cene služby, údaj o dodacej lehote služby, údaje o poskytovateľovi služby.

3.10. Všetky objednávky prijaté Poskytovateľom sú záväzné. Objednávateľ môže zrušiť objednávku do momentu, kým nie je Objednávateľovi odoslané „Potvrdenie objednávky" Poskytovateľom, resp. pokiaľ Objednávateľ písomne nepotvrdí prijatie zmenenej ponuky podľa bodu 3.5. tohto článku. Objednávateľ môže v tejto lehote zrušiť objednávku podľa tohto bodu elektronickou správou na email Poskytovateľa, uvedené v týchto obchodných podmienkach.

3.11. V prípade, že došlo ku zjavnej chybe na strane Poskytovateľa pri uvedení Ceny Produktu v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania Produktu, nie je Poskytovateľ povinný dodať Objednávateľovi Produkt za túto zjavne nesprávnu cenu ani v prípade, že Objednávateľovi bolo zaslané potvrdenie o obdržaní objednávky podľa týchto obchodných podmienok. Poskytovateľ informuje Objednávateľa o chybe a zašle Objednávateľovi na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh Zmluvy a Zmluva je v takom prípade uzavretá písomným potvrdením o prijatí Objednávateľom na emailovú adresu Poskytovateľa.

3.12. Objednávateľ sa okamihom objednania Produktu zaväzuje, že ho bude užívať v súlade s VOP, s právnymi predpismi a pokynmi Poskytovateľa. Porušenie VOP Objednávateľom oprávňuje Poskytovateľa na odstránenie Objednávateľa, k okamžitému prerušeniu a/ alebo zastaveniu poskytovania Produktov a služieb a k zablokovaniu prístupu Objednávateľa k Produktu a/ alebo službe. Ak bude prístup z dôvodu porušenia VOP Objednávateľovi zablokovaný, končí dňom takéhoto zablokovania prístupu automaticky platnosť a účinnosť Zmluvy medzi Poskytovateľom a Objednávateľom, pričom nárok Poskytovateľa na náhradu škody tým nie je dotknutý. Objednávateľ stráca akýkoľvek nárok na vrátenie Ceny za Produkt.

Článok IV.
Práva a povinnosti poskytovateľa služby

4.1. Poskytovateľ služby je povinný najmä:

a. zabezpečiť, aby poskytnuté služby spĺňali platné právne predpisy SR,
c. zabezpečiť na základe objednávky potvrdenej Poskytovateľom služby spotrebiteľovi v dohodnutej kvalite a termíne.

4.2. Poskytovateľ služby má právo na riadne a včasné zaplatenie ceny zo strany spotrebiteľa za poskytnutie služby.

Článok V.
Práva a povinnosti spotrebiteľa

5.1. Spotrebiteľ je povinný najmä:


a. uhradiť Poskytovateľovi služby dohodnutú cenu,
b. prevziať poskytnutú službu.

5.2. Spotrebiteľ má právo na poskytnutie služby v kvalite, termíne dohodnutom zmluvnými stranami v záväznom akceptovaní objednávky.

Článok VI.
Informácie o produkte a cene

6.1. Základné informácie o Produkte vrátane uvedenia ceny jednotlivého Produktu sú uvedené v katalógu internetového obchodu.

6.2.Ceny Produktov sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty. Ceny Produktov zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode, pričom pre účely uzatvorenia Zmluvy sa za Cenu Produktu považuje Cena, ktorá je uvedená v internetovom obchode v čase záväzného odoslania objednávky. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť Poskytovateľa uzatvoriť Zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok, pričom Poskytovateľ má právo na úpravu (zmenu) ceny Produktu, avšak výlučne v prípade ak pri určení ceny jednotlivého Produktu došlo zjavne ku chybe v písaní s poukazom na charakter a vlastnosti predávaného Produktu.

6.3. Všetka prezentácia Produktov umiestnených v katalógu internetového obchodu je informatívneho charakteru a Poskytovateľ nie je povinný uzavrieť Zmluvu ohľadom tohto Produktu a prípadné drobné odlišnosti vo farbách resp. samotnom vyhotovení Produktu sú medzi Zmluvnými stranami odsúhlasené a prijateľné v prípade, ak tieto nemajú žiadny vplyv na využiteľnosť resp. požadované vlastnosti Produktu.

6.4. Prípadné zľavy z ceny Produktu nie je možné navzájom kombinovať, ak sa nedohodne Poskytovateľ s Objednávateľom inak.

Článok VII.
Platobné podmienky a dodanie

7.1. Poskytovateľ služby je povinný po objednaní služby spotrebiteľovi zaslať faktúru na poskytnutú e-mailovú adresu spotrebiteľa.

7.2. Cena za Produkt je splatná do 14 dní od uzavretia Zmluvy, najneskôr však do doby dodania Produktu, resp. do doby bezprostredne pred začatím poskytovania Produktu (služby, prístupových údajov a pod.).

7.3. Cenu za Produkt môže Objednávateľ podľa aktuálne dostupných podmienok zaplatiť najmä jedným z nasledujúcich spôsobov:
▪ bezhotovostne prevodom na bankový účet Poskytovateľa, uvedený v týchto Obchodných podmienkach,
▪ bezhotovostne platobnou kartou,
▪ bezhotovostne prevodom na účet Poskytovateľa prostredníctvom platobnej brány Go Pay.

7.4. Cena bude považovaná za zaplatenú až po pripísaní celej čiastky na účet Poskytovateľa. Faktúra vystavená na základe Zmluvy je súčasne daňovým dokladom a je odoslaná Objednávateľovi elektronicky na jeho e-mailovú adresu. Objednávateľ týmto výslovne súhlasí s tým, že mu Poskytovateľ účtovný doklad v zmysle zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve odošle na jeho elektronickú adresu.

7.5. Využitie Produktu Objednávateľom je možné až po jeho úplnom zaplatení, pokiaľ nie je dohodnuté inak. V prípade, ak Objednávateľ nezaplatí Poskytovateľovi Cenu za Produkt vo výške a za podmienok dohodnutých v Zmluve, je Poskytovateľ oprávnený odstúpiť od Zmluvy a ani nezačať s poskytovaním Produktu.

7.6. Úhrada Ceny pred dodaním Produktu nie je zálohou, ale považuje sa za zaplatenú Cenu Produktu, ktorá oprávňuje Objednávateľa na riadne dodanie Produktu.

7.7. Všetky ceny uvedené za poskytovanie Produktov a služieb sú konečné. Poskytovateľ nie je platiteľom DPH.

7.8. Dodanie Produktu sa uskutoční podľa podmienok dohodnutých pri uzatváraní Zmluvy, resp. podľa informácií o dodaní uvedených pri konkrétnom Produkte v internetovom obchode Poskytovateľa.

7.9. Dodanie sa spravidla uskutočňuje tak, že Poskytovateľ zašle na emailovú adresu Objednávateľa uvedenú v Objednávke, alebo iným spôsobom odovzdá Objednávateľovi Prístupové údaje, prostredníctvom ktorých je Objednávateľovi umožnené užívať produkt na webovej stránke Poskytovateľa, a to na dobu a v rozsahu podľa Zmluvy. Momentom odoslania e-mailu s prístupovými údajmi sa Produkt považuje za dodaný a začína plynúť dohodnutá doba poskytovania Produktu resp. tak, že hmotný Produkt je dodaný Objednávateľovi za vzájomne dohodnutých podmienok medzi zmluvnými stranami resp. podľa týchto VOP.

7.10. Zmluvné strany sa dohodli, že si všetku písomnú korešpondenciu budú vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty. Poskytovateľ doručuje Objednávateľovi korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.

7.11. V prípade, ak Poskytovateľ vyžaduje potvrdenie prijatia korešpondencie, je Objednávateľ povinný obratom Poskytovateľovi potvrdenie o prijatí zaslať. Objednávateľ je povinný a zaväzuje sa udržiavať svoju e-mailovú adresu určenú na doručovanie korešpondencie v stave spôsobilom na riadne a včasné doručenie, v opačnom prípade sa všetka korešpondencia považuje za doručenú 5-tim dňom od jej odoslania Poskytovateľom na e-mailovú adresu Objednávateľa.

Článok VIII.
Doba trvania zmluvy

8.1. Ak nie je dohodnuté inak, Zmluva medzi Poskytovateľom a Objednávateľom je spravidla uzatvorená na dobu určitú. Tým nie sú dotknuté ustanovenia o predplatnom/ opakovaných platbách, kde zmluva je uzatvorená spravidla na dobu neurčitú s možnosťou výpovede. Konkrétna doba trvania zmluvy je uvedená pri konkrétnom Produkte na webovej stránke Poskytovateľa resp. osobitne dohodnutá medzi zmluvnými stranami.

8.2. Zmluva zaniká v prípadoch stanovených vo VOP, a to najmä uplynutím doby, na ktorú bola dojednaná, ďalej písomnou dohodou zmluvných strán k určitému dátumu, písomnou výpoveďou v prípade opakovaných platieb/ predplatného s tým, že výpovedná doba je v trvaní 1 mesiac a začína plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Tým nie je dotknutý nárok Poskytovateľa okamžite odstúpiť od Zmluvy a okamžite ukončiť poskytovanie služby alebo Produktu podľa týchto VOP alebo zákona.
Okamžité odstúpenie od Zmluvy je platné momentom jeho doručenia na e-mailovú adresu Objednávateľa.

8.3. Záväzky Poskytovateľa a Objednávateľa trvajú po dobu trvania Zmluvy, okrem záväzkov z povahy ktorých vyplýva, že majú trvať aj po ukončení Zmluvy.

Článok IX.
Odstúpenie od zmluvy

9.1. Objednávateľ, ktorý uzavrel zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť (Spotrebiteľ) má v zmysle zákona právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej na diaľku, a to aj bez uvedenia dôvodu.

9.2. Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. Po uplynutí tejto lehoty Spotrebiteľ už nemá právo odstúpiť od Zmluvy.

9.3. Objednávateľ - spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je najmä:
a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
b) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil (ak je uvedené predávané bez ochranného obalu, spotrebiteľovi právo na odstúpenie neprináleží),
c) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

9.4. Pred začatím poskytovania elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy je Poskytovateľ povinný:
a) poučiť Spotrebiteľa o tom, že udelením súhlasu so začatím poskytovania elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy stráca právo na odstúpenie od zmluvy, a zároveň,
b) vyžiadať od Spotrebiteľa súhlas so začatím poskytovania elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a vyhlásenie o tom, že Spotrebiteľ bol riadne poučený podľa písmena a) tohto bodu.

9.5. Poskytovateľ týmto vyslovene poučuje Spotrebiteľa, že v prípade poskytnutia elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči (t.j. videá, texty a pod.), udelením súhlasu Spotrebiteľa so začatím poskytovania tohto elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa tohto článku, stráca Spotrebiteľ akékoľvek právo na odstúpenie od uzatvorenej Zmluvy, a to aj bez požiadavky úplného poskytnutia tohto elektronického obsahu. Pre úplnosť Poskytovateľ opätovne poučuje Spotrebiteľa, že tiež v prípade poskytnutia služby (t.j. osobné konzultácie a pod.), ak sa jej poskytovanie začalo so súhlasom Spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa tohto článku, Spotrebiteľ stráca akýkoľvek nárok na odstúpenie od Zmluvy po poskytnutí tejto služby.

9.6. Poskytovateľ môže nad rámec zákonných ustanovení v konkrétnych prípadoch na konkrétny elektronický obsah určiť, že právo na odstúpenie od zmluvy Spotrebiteľovi patrí, poprípade môže určiť, za akých podmienok Spotrebiteľovi právo na odstúpenie od zmluvy patrí - hoci toto právo zákon v danom prípade spotrebiteľovi nepriznáva. Na určenie, že Spotrebiteľovi nárok na odstúpenie od zmluvy nad rámec zákona podľa prvej vety tohto bodu tohto článku patrí, nie je právny nárok, a toto určenie môže Poskytovateľ odmietnuť aj bez uvedenia dôvodu. Toto ustanovenie (bod 9.6. čl. XIII) sa vzťahuje aj na Objednávateľa, ktorý nie je Spotrebiteľom. Zmluvné strany berú na vedomie, že ak Poskytovateľ prizná podľa tohto bodu Objednávateľovi právo na odstúpenie od Zmluvy, má právo voči Objednávateľovi uplatniť si STORNO poplatok vo výške 20% z celkovej ceny Produktu.

9.7. Pre dodržanie lehoty pre odstúpenie od Zmluvy musí Objednávateľ (Spotrebiteľ) odoslať prehlásenie o odstúpení v lehote pre odstúpenie od Zmluvy preukázateľným spôsobom. Pre odstúpenie od Zmluvy môže Spotrebiteľ využiť vzorový formulár k odstúpeniu od Zmluvy poskytovaný Poskytovateľom. Odstúpenie od zmluvy zašle Spotrebiteľ na emailovú alebo doručovaciu adresu Poskytovateľa uvedenú v týchto obchodných podmienkach.

9.8. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, ruší sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej Spotrebiteľ odstúpil.

9.9. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy riadne a včas, znáša Spotrebiteľ.

9.10. Poskytovateľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe Zmluvy alebo v súvislosti s ňou, a to rovnakým spôsobom, aký použil Spotrebiteľ pri svojej platbe. Poskytovateľ so Spotrebiteľom sa môžu dohodnúť na inom spôsobe vrátenia platby, ak v súvislosti s tým Spotrebiteľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

9.11. Ak Spotrebiteľ odstúpi od zmluvy o poskytovaní služby (napr. osobné konzultácie) a pred začatím poskytovania udelil výslovný súhlas so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, Spotrebiteľ je povinný uhradiť Poskytovateľovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v Zmluve. Ak Spotrebiteľ odstúpi od zmluvy o poskytnutí/ poskytovaní elektronického obsahu dodávaného inak ako na hmotnom nosiči (on- line programy) a pred začatím poskytovania udelil výslovný súhlas so začatím poskytovania elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, Spotrebiteľ je povinný uhradiť Poskytovateľovi celú cenu za Produkt, bez ohľadu na to, či došlo k úplnému poskytnutiu elektronického obsahu.

9.12. Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak z akéhokoľvek dôvodu nemôže elektronický obsah alebo službu dodať. Poskytovateľ o uvedenom informuje Spotrebiteľa prostredníctvom emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy všetky peňažné prostriedky, ktoré od neho na základe Zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, poprípade spôsobom určeným dohodou.

Článok X.
Reklamačný poriadok (zodpovednosť za chyby, záruka, reklamácie)

10.1. Poskytovateľ služby zodpovedá za chyby služieb a spotrebiteľ je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u Poskytovateľa služby podľa tohto reklamačného poriadku.

10.2. Na vybavovanie reklamácií sa vzťahujú tieto Obchodné podmienky pre spotrebiteľov. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadne práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä avšak nielen ustanoveniami § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník).

10.3. Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na službu, ktorá je zakúpená spotrebiteľom na internetovej stránke elektronického obchodu Poskytovateľa služby. Tento reklamačný poriadok je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie je dohodnuté inak.

10.4. Spotrebiteľ má právo uplatniť si u Poskytovateľa služby záruku len na službu, ktorá vykazuje chyby, ktoré zavinil Poskytovateľ služby, vzťahuje sa na ňu záruka a bola zakúpená u Poskytovateľa služby.

10.5. Reklamácie vybavuje Poskytovateľ služby v pracovných dňoch a to osobne, telefonicky, alebo písomne. Podobu formulára určí Poskytovateľ služby a jeho vzor umiestni na svojej internetovej stránke. Reklamačný formulár je možné stiahnuť TU (kliknutím sa zobrazí reklamačný formulár). Spotrebiteľ je povinný vo formulári presne označiť druh a rozsah vád poskytnutých služieb. Reklamačné konanie služieb, začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledujúce podmienky:
i. doručenie vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie,
iii. doručenie dokladu o kúpe. 

10.6. Poskytovateľ služby alebo určená osoba vydá spotrebiteľovi potvrdenie o uplatnení reklamácie služby vo forme emailovej správy alebo v inej písomnej podobe, v ktorej je povinný presne označiť chyby poskytnutia služby. Poskytovateľ služby je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, Poskytovateľ služby je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

10.7. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na chyby uvedené vo formulári na uplatnenie reklamácie.

10.8. Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré zo svojich práv v zmysle ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje, je Poskytovateľ služby alebo určená osoba povinná určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa ust. § 2 písm. m) Zákona (vyplatením primeranej zľavy z ceny služby, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie) ihneď, v zložitejších prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na nové poskytnutie služby. O ukončení reklamačného konania a výsledku reklamácie informuje Poskytovateľ služby spotrebiteľa formou dohodnutou medzi obidvoma zmluvnými stranami (napr. emailovou správou alebo doporučeným listom) a zároveň bude spotrebiteľovi doručený reklamačný protokol. Ak spotrebiteľ reklamáciu služby uplatnil počas prvých 12 mesiacov od uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb, môže Poskytovateľ služby vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia. Bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemôže Poskytovateľ služby od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie služby ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením služby. Poskytovateľ služby je povinný poskytnúť spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.

10.9. Ak spotrebiteľ reklamáciu služby uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb a Poskytovateľ služby ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ službu zaslať na odborné posúdenie. Ak spotrebiteľ službu zašle na odborné posúdenie určenej osobe uvedenej v doklade o vybavení reklamácie, náklady odborného posúdenia služby, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša Poskytovateľ služby bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť Poskytovateľa služby za reklamovanú chybu poskytnutia služby, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia služby záručná doba neplynie. Poskytovateľ služby je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie služby, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

10.10. Nárok na uplatnenie záruky u Poskytovateľa služby spotrebiteľom nevzniká najmä:
1. nepredložením faktúry a dokladu o zaplatení,
2. neoznámením zjavných chýb pri poskytnutí služby,

3. uplynutím záručnej doby služby,

4. poškodením služby spôsobeným spotrebiteľom,

5. neodborným zaobchádzaním alebo obsluhou služby
,
6. poškodením služby neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,

7. poškodením služby náhodnou skazou a náhodným zhoršením,

8. neodborným zásahom alebo iným zásahom vyššej moci,

9. zásahom do služby tomu neoprávnenej osoby.


10.11. Poskytovateľ služby je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

odstránenie chyby služby,
poskytnutie novej služby,
vrátením úhrady za službu,
vyplatením primeranej zľavy z úhrady za službu,
písomnou výzvou na prevzatie poskytovateľom služby určeného plnenia, odôvodneným zamietnutím reklamácie služby.

10.12. Pokiaľ ide o chybu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viackrát opakovanú odstrániteľnú chybu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných chýb, a ktoré bránia tomu, aby mohla byť služba riadne užívaná ako bez chyby, Poskytovateľ služby vybaví v závislosti od rozhodnutia spotrebiteľa podľa týchto obchodných podmienok reklamáciu nasledujúcim spôsobom:

a) ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť, Objednávateľ má právo aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená, tzn. aby bola opravená alebo Produkt doplnený o to, čo mu chýba, resp. podľa uváženia môže Poskytovateľ vymeniť celý vadný Produkt za bezvadný,
b) ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, Objednávateľ môže buď od Zmluvy odstúpiť, alebo sa môže domáhať primeranej zľavy z Ceny.

10.13. V prípade, že poskytovateľ služby ukončí reklamačné konanie ako odôvodnené zamietnutie reklamácie, ale chyba služby objektívne jestvuje a nebola odstránená, môže si spotrebiteľ uplatniť svoje právo na odstránenie chyby služby prostredníctvom súdu.

10.14. Postupy upravené v tomto článku sa primerane vzťahujú aj na podanie sťažnosti alebo podnetu zo strany Objednávateľa pre Poskytovateľa.

10.15. Poskytovateľ nezodpovedá za bezchybné fungovanie internetových stránok alebo za rýchlosť internetového pripojenia a takisto za to neposkytuje žiadnu záruku ani náhradu prípadnej škody, z dôvodu, že funkčnosť internetových stránok resp. rýchlosť pripojenia môže byť ovplyvnená konaním resp. nekonaním tretích osôb a nie zavinením Poskytovateľa.

10.16. Zodpovednosť Poskytovateľa voči Objednávateľovi v prípadoch prerušenia alebo obmedzenia poskytovania Produktu z dôvodov na strane Poskytovateľa je obmedzená len na zodpovednosť obnoviť poskytovanie Produktu. Túto povinnosť Poskytovateľ nemá v prípade úplného zastavenia poskytovania Produktu alebo služby.

10.17. Objednávateľ berie na vedomie, že Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za akúkoľvek vzniknutú škodu spôsobenú postupom Objednávateľa na základe informácií, ktoré sú obsahom akéhokoľvek Produktu ponúkaného Poskytovateľom a zakúpeného Objednávateľom, nakoľko Poskytovateľ nemá dosah na kontrolu celého postupu, ktorý Objednávateľ zvolil na základe poskytnutých informácií.

10.18. Objednávateľ zároveň berie na vedomie, že informácie, ktoré sú obsahom Produktu, majú výlučne informatívny a vzdelávací charakter a nie sú alternatívou k odbornému poradenstvu poskytovanému osobne na základe poskytnutia všetkých relevantných podkladov k danému prípadu.

10.19. Webové stránky môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia a Produkty môžu byť kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia zmenené, pričom aktuálne údaje zverejnené na Webových stránkach sú platné odo dňa ich zverejnenia, pokiaľ nie je ustanovené inak.

10.20. Poskytovateľ nezodpovedá za škody spôsobené vyššou mocou ako napr. havárie, živelné pohromy, výpadky elektrickej energie, krízové situácie, epidémie, brannej pohotovosti štátu a iných okolností mimo kontrolu Poskytovateľa, alebo ktoré sú okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť podľa všeobecne záväzných predpisov a rovnako nezodpovedá za vady Produktov, ktoré vznikli nesprávnym užívaním Produktov resp. ich nesprávnym skladovaním alebo vplyvom počasia a iných rušivých vplyvov, teda vád, ktoré vznikli bez toho, aby mali pôvod v nedostatočnom alebo nesprávnom plnení zmluvy zo strany Poskytovateľa.

Článok XI.
Ochrana osobných údajov

11.1. Poskytovateľ služby prijal primerané technické, organizačné a personálne opatrenia zodpovedajúce spôsobu spracúvania osobných údajov, pričom zobral do úvahy najmä použiteľné technické prostriedky, dôvernosť a dôležitosť spracúvaných osobných údajov, ako aj rozsah možných rizík, ktoré sú spôsobilé narušiť bezpečnosť alebo funkčnosť jeho informačných systémov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a nariadenia GDPR podľa týchto pravidiel spracúvania.

Článok XII.
Ukončenie poskytovania služby, nemožnosť odstúpenia od zmluvy o poskytovaní služby ak došlo k úplnému poskytnutiu služby

12.1. Poskytovateľ služby je oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytovaní služby z dôvodu nedostupnosti služieb, alebo ak dodávateľ služby dohodnutej v zmluve o poskytovaní služby vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností poskytovateľa služby vyplývajúcich zo zmluvy o poskytovaní služby alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný poskytnúť službu zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Poskytovateľ služby je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať spotrebiteľa a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za službu dohodnutú v zmluve o poskytovaní služby v lehote do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to prevodom na účet určený spotrebiteľom.

12.2. Spotrebiteľ udelením súhlasu so začatím poskytovania služby stráca právo na odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služby.

12.3. Spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytovaní služby v zmysle § 7 ods. 6 písm. a) zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa služby a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podľa predmetného ustanovenia „poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.“

Článok XIII.
Alternatívne riešenie sporov

13.1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Poskytovateľa služby so žiadosťou o nápravu v prípade, že nebol spokojný so spôsobom, ktorým Poskytovateľ služby vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Poskytovateľ služby porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „návrh“) subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak Poskytovateľ služby na žiadosť o nápravu podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú orgány a oprávnené právnické osoby v zmysle § 3 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, a to napr. Slovenská obchodná inšpekcia, pričom spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Týmto nie je dotknutá možnosť Spotrebiteľa obrátiť sa na súd, pričom Poskytovateľ a Objednávateľ budú všetky spory, ktoré medzi nimi vzniknú prioritne riešiť cestou mimosúdnej vzájomnej dohody.

13.2. Spotrebiteľ pri podaní návrhu postupuje v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Alternatívnym riešením sporov možno urovnať spor medzi spotrebiteľom a Poskytovateľom služby, vyplývajúci zo spotrebiteľskej zmluvy resp. súvisiaci so spotrebiteľskou zmluvou. Hodnota sporu, ktorý sa urovnáva alternatívnym riešením sporov, musí presahovať sumu 20,- Eur. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže požadovať od spotrebiteľa poplatok za začatie alternatívneho riešenia sporu; tento poplatok nesmie presiahnuť sumu päť eur vrátane dane z pridanej hodnoty. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže požadovať zaplatenie poplatku najskôr súčasne so zaslaním oznámenia o začatí alternatívneho riešenia sporu.

13.3. Spotrebiteľ je oprávnený použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako "RSO") na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorý si zvolí. Spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

Článok XIV.
Záverečné ustanovenia

14.1. Ak je zmluva o poskytovaní služieb uzatvorená v písomnej forme, akákoľvek jej zmena musí mať písomnú formu.

14.2. Komunikácia medzi zmluvnými stranami bude prebiehať najmä vo forme e-mailových správ, resp. prostredníctvom správ.

14.3. Zmluvné vzťahy neupravené týmito Obchodnými podmienkami pre spotrebiteľov sa spravujú príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa služby a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a ďalšími právnymi predpismi, ktorými sa spravuje vzťah medzi poskytovateľom služby a spotrebiteľom. V prípade, že kupujúci je podnikateľom vzťah medzi nim a predávajúcim sa riadi Obchodným zákonníkom.

14.4. Ak spotrebiteľ dá preukázateľný súhlas s týmito Obchodnými podmienkami pre spotrebiteľov a zašle záväznú objednávku, uzavretá zmluva o poskytovaní služby sa riadi týmito Obchodnými podmienkami pre spotrebiteľov, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.

14.5. Tieto obchodné podmienky platia v uvedenom znení na internetovej stránke Poskytovateľa v deň odoslania elektronickej objednávky v prípade, že nie je medzi účastníkmi iná písomná dohoda. Odoslaním elektronickej objednávky Objednávateľ bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platných v deň odoslania objednávky, platnú výšku ceny objednaného tovaru uvedenú na internetovej stránke Poskytovateľa, ak nebolo v konkrétnom prípade preukázateľne dohodnuté inak.

14.6. Všetky dojednania medzi Poskytovateľom a Objednávateľom sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak zmluvný vzťah obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov, pričom právne predpisy o ochrane spotrebiteľa sa prednostne použijú na právny vzťah so spotrebiteľským prvkom pred všeobecnými právnymi predpismi.

14.7. Znenie obchodných podmienok môže Poskytovateľ meniť či dopĺňať. Tieto VOP strácajú platnosť dňom nadobudnutia účinnosti neskorších VOP, ktoré sú účinné dňom ich zverejnenia na Webovej stránke Poskytovateľa.

14.8. Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy.

14.9. Objednávateľ súhlasom s týmito VOP berie na vedomie, že spracúvanie a ochrana osobných údajov Poskytovateľom v zmysle vzťahov spadajúcich pod tieto VOP je osobitne a generálne upravená v dokumente nazvanom „Zásady ochrany osobných údajov“, s ktorým je povinný sa oboznámiť a v ktorom sú konkrétnym spôsobom upravené práva a povinnosti Objednávateľa – ako dotknutej osoby pri ochrane osobných údajov a zároveň práva a povinnosti Poskytovateľa – ako Prevádzkovateľa pri ochrane a spracúvaní osobných údajov.



V Košiciach, dňa 11.01.2024

ČASŤ II.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PRE OSOBY, KTORÉ NIE SÚ SPOTREBITEĽMI

Poskytovateľ služby: Marketing po lopate
Obchodné meno:      Patrícia Mrázková
Sídlo:                             Rastislavova 01, 04001, Košice
IČO:                               52640191
Právna forma:             fyzická osoba
Zapísaný:                     Okresný úrad Košice, Číslo živnostenského registra:  820-89223

Emailová adresa: info@marketingpolopate.sk
Telefónne číslo: +421950616262
Poštová adresa: Rastislavova 01, 04001, Košice
Webová stránka: www.marketingpolopate.sk

Názov banky: Tatra Banka
IBAN: SK6611000000002942143952
BIC (SWIFT): TATRSKBX
(ďalej len „Poskytovateľ služby“)  

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
 Inšpektorát SOI pre košický kraj so sídlom Vrátna č. 3, 043 79, Košice 1. Odbor výkonu dozoru

tel. č.: 055/ 6220 781
faxl. č.: 055/ 6224 547
e-mail: ke@soi.sk

Preambula

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej aj ako „Obchodné podmienky pre spotrebiteľov") upravujú práva a povinnosti Poskytovateľa služby a podnikateľa, ktorou je osoba, ktorá nie je spotrebiteľom (tiež ako „zákazník"), vyplývajúce zo zmluvy o poskytovaní služieb, predmetom ktorej je poskytovanie služieb prostredníctvom internetovej stránky elektronického obchodu Poskytovateľa služby na adrese www.marketingpolopate.sk (ďalej len „internetový obchod“) a sú poskytnuté Objednávateľovi pred zaslaním objednávky s povinnosťou platby Objednávateľom, resp. pred uzatvorením zmluvného vzťahu a predstavujú esenciálny predpoklad pre uzatvorenie zmluvného vzťahu medzi Poskytovateľom a Objednávateľom a sú záväzné pre obe zmluvné strany pokiaľ nie je ustanovené inak.

Tieto VOP sú vyhotovené v slovenskom jazyku, Zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.

Článok I.
Všeobecné ustanovenia

1.1. Podnikateľom sa v zmysle tejto časti Obchodných podmienok pre podnikateľov rozumie každá osoba, ktorá nie je spotrebiteľom. Podnikateľom je najmä osoba zapísaná v obchodnom registri; osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia; osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov; fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.

1.2. Podnikateľ pri zadávaní objednávky uvedie najmä svoje obchodné meno, sídlo (miesto podnikania)/ fakturačné údaje, IČO, e-mailový kontakt osoby konajúcej v mene podnikateľa.

1.3. Podnikateľ berie na vedomie a je si vedomý, že podmienky odstúpenia od zmluvy, záruky a samotný postup pri reklamácii upravený v týchto Obchodných podmienkach pre podnikateľov a pod. sú odlišné ako v Obchodných podmienkach pre spotrebiteľov.

1.4. Obchodné podmienky pre podnikateľov sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o poskytovaní služby. V prípade ak Poskytovateľ služby a podnikateľ uzatvoria písomnú zmluvu o poskytovaní služby, v ktorej si dohodnú podmienky rozdielne od týchto Obchodných podmienok pre podnikateľov, bude sa ich zmluvný vzťah vykladať v zmysle písomne uzatvorenej zmluvy o poskytovaní služby.

Článok II.
Licencia a ochrana duševného vlastníctva

2.1. Všetky texty, obrázky, grafika, videá a ďalšie časti obsahu ako aj služby, produkty a (elektronický) obsah, ktoré sú zobrazované a/ alebo ponúkané na stránkach (a subdoménach) www.marketingpolopate.sk sú dielami, ktoré sú chránené podľa zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. Tieto diela alebo ich súčasti je možné použiť len so súhlasom autora. Akékoľvek šírenie alebo poskytovanie diela tretím osobám bez súhlasu autora je zakázané a bude striktne vymáhané súdnou cestou. V prípade porušenia zákazu je Objednávateľ povinný uhradiť účastnícky poplatok za každé jedno prihlásenie neoprávnenou osobou a nahradiť vzniknutú škodu a zároveň sa vystavuje riziku naplnenia skutkovej podstaty trestného činu porušovania autorského práva podľa § 283 zákona č. 300/2005 Z. z. Trestného zákona v aktuálnom znení.

2.2. Objednávateľ zaplatením ceny Poskytovateľovi získava licenciu na zobrazovanie príslušného Produktu, môže ho prezerať a primerane používať alebo inak zobrazovať, a to len pre svoje vlastné nekomerčné použitie. Objednávateľ môže elektronický obsah Poskytovateľa používať na zariadení, ktoré takéto použitie umožňuje, pričom Poskytovateľ neposkytuje žiadnu záruku za možnosť použitia jeho elektronického obsahu na akomkoľvek zariadení. Objednávateľ sa v zmysle uvedeného a pre účely trvania Zmluvy, ako aj po jej skončení, považuje za konečného užívateľa Produktu.

2.3. Objednávateľ nie je oprávnený poskytnúť prístupové kódy inej osobe (fyzickej alebo právnickej) t. j. oprávneným užívateľom zaplateného Produktu je výlučne Objednávateľ.

2.4 Reprodukcia, prenos, sprístupňovanie, kopírovanie, šírenie alebo ukladanie častí alebo celého obsahu Produktu v akejkoľvek forme alebo poskytnutie licencie alebo sublicencie iným subjektom alebo tretej osobe, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Poskytovateľa, sú zakázané. Žiadna časť Produktu nesmie byť publikovaná a šírená žiadnym spôsobom a v žiadnej podobe bez písomného povolenia autora. Počas konania kurzov, webinárov, on-line poradenstva a iných online služieb a diel je prísne zakázané zhotovovať akékoľvek audiovizuálne záznamy a akékoľvek iné záznamy bez výslovného súhlasu autora Všetky použité názvy, značky a označenia sú alebo môžu byť ochrannými známkami ich oprávnených vlastníkov. Autor si vyhradzuje všetky práva vyplývajúce z Autorského zákona (č. 185/2015 Z. z.) a z ostatných právnych predpisov platných na území SR a EÚ.

2.5. Diela sú poskytované Objednávateľovi tak „ako sú", tzn. ich objednávkou Objednávateľ súhlasí s tým, že akékoľvek použitie informácií z nich a úspechy či neúspechy z toho plynúce, sú len v jeho rukách a autor ani Poskytovateľ za ne nenesú žiadnu zodpovednosť. Ak počas poskytovania diela Objednávateľ nájde informácie o produktoch alebo službách tretích osôb, tieto informácie sú len odporúčaním a vyjadrením názoru Poskytovateľa resp. príslušného autora k tejto tematike. Predajom diela - Produktu ani úhradou ceny neprechádzajú z Poskytovateľa na Objednávateľa žiadne autorské práva.

2.6. Objednávateľ nie je oprávnený postúpiť práva a povinnosti na tretie osoby bez súhlasu Poskytovateľa s čím Objednávateľ vyjadruje svoj výslovný súhlas.

2.7. V prípade, ak Objednávateľ poruší alebo ohrozí autorské práva, je povinný uhradiť Poskytovateľovi tiež nemajetkovú ujmu v peniazoch, poskytnúť mu primerané zadosťučinenie, nahradiť škodu (vrátane ušlého zisku) a zanechať porušovanie resp. ohrozovanie daných práv Poskytovateľa.

2.8. Objednávateľ je povinný pred uzatvorením Zmluvy oboznámiť sa so všeobecnými obchodnými podmienkami, ktoré sú Objednávateľovi bez akýchkoľvek obmedzení prístupné a pre prípad uzatvorenia Zmluvy s týmito bez akýchkoľvek výhrad súhlasí.

Článok III.
Uzavretie zmluvy o poskytovaní služieb

2.1. Zmluva o poskytovaní služieb je uzavretá záväzným potvrdením resp. akceptovaním návrhu na uzatvorenie zmluvy o poskytovaní služieb podnikateľom Poskytovateľom služby vo forme vyplnenej a odoslanej objednávky s povinnosťou platby na internetovej stránke Poskytovateľa služby (ďalej len "Objednávka").

2.2. Záväzné akceptovanie návrhu vykoná Poskytovateľ služby najneskôr v lehote do 3 pracovných dní/ 72 hodín po odoslaní objednávky podnikateľom. Záväzné akceptovanie návrhu bude vykonané prostredníctvom zaslanej elektronickej pošty o akceptovaní objednávky na emailovú adresu podnikateľa, ktorú zadal pri vypĺňaní objednávky. Záväzné akceptovanie návrhu zaslané elektronickou poštou bude označené ako "Potvrdenie objednávky". V prípade zistenia vyššej ceny je Poskytovateľ služby povinný vyžiadať od podnikateľa súhlas so zmenou ceny podľa aktuálneho cenníka Poskytovateľa služby pred potvrdením objednávky. Udelením tohto súhlasu sa zmluva považuje za uzatvorenú.

2.3. Elektronická pošta Poskytovateľa služby, zaslaná na emailovú adresu podnikateľa po odoslaní jeho objednávky, označená ako „Oznámenie o prijatí objednávky“, „Prijatie objednávky“, „Návrh na zmenu objednávky“ a pod. nemá účinky záväzného akceptovania návrhu t.j. uzavretia zmluvy o poskytovaní služby, ale má len informatívny charakter príp. je novým návrhom Poskytovateľa služby o možnosti uplatnenia zľavy z  ceny, a pod.

2.4. Záväzné akceptovanie návrhu resp. objednávky obsahuje informácie najmä o: údaje o špecifikácii služby, ktorej poskytovanie je predmetom zmluvy o poskytovaní služby, ďalej údaje o cene služby, údaj o dodacej lehote služby, údaje o poskytovateľovi služby.

2.5. Podľa novely zákona č. 222/2004 Z. z., o dani z pridanej hodnoty nemožno od 1.1. 2013 meniť údaje v už vystavenej faktúre. Údaje v faktúre je možné meniť len v prípade, kedy zákazník službu ešte neprijal a nezaplatil.

2.6. Stornovanie objednávky je možné do času, pokiaľ nie je podnikateľovi doručené oznámenie o prijatí objednávky. Stornovanie objednávky je možné vykonať telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.

Článok III.
Práva a povinnosti poskytovateľa služby

3.1. Poskytovateľ služby je povinný najmä:

a. zabezpečiť, aby poskytnuté služby spĺňali platné právne predpisy SR,
c. zabezpečiť na základe objednávky potvrdenej Poskytovateľom služby podnikateľovi v dohodnutej kvalite a termíne.

3.2. Poskytovateľ služby má právo na riadne a včasné zaplatenie ceny zo strany podnikateľa za poskytnutú službu.

Článok IV.
Práva a povinnosti spotrebiteľa

4.1. Podnikateľ je povinný najmä:


a. uhradiť Poskytovateľovi služby dohodnutú cenu,
b. prevziať poskytnutú službu.

4.2. Podnikateľ má právo na poskytnutie služby v kvalite, termíne dohodnutom zmluvnými stranami v záväznom akceptovaní objednávky.

Článok V.
Platobné podmienky

5.1. Poskytovateľ služby je povinný po objednaní služby podnikateľom zaslať mu faktúru na poskytnutú e-mailovú adresu podnikateľa.

5.2. Splatnosť faktúry je 14 dní.

5.3. Spôsob platieb:
Prevodom
Platobnou kartou
Cez platobnú bránu Go Pay

Článok VI.
Úhrada za službu

6.1. Podnikateľ je povinný zaplatiť Poskytovateľovi služby vopred oznámenú úhradu za službu uvedenú vo faktúre zaslanej podnikateľovi, a to prevodom, platobnou kartou alebo cez platobnú bránu Go Pay. Platba kartou môže byť realizovaná cez sprostredkovateľa (prevádzkovateľa platobnej brány), pričom táto platba končí na bankovom účte prevádzkovateľa platobnej brány, ktorý ju postúpi poskytovateľovi služby v dávke po skončení mesiaca.

6.2. Ak podnikateľ uhradí Poskytovateľovi služby službu bezhotovostným prevodom alebo vkladom na účet Poskytovateľa služby, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá cena pripísaná na účet Poskytovateľa služby.

6.3. Podnikateľ je povinný zaplatiť cenu za poskytnutie služby v lehote podľa uzavretej zmluvy.

Článok VII.
Ochrana osobných údajov

7.1. Poskytovateľ služby prijal primerané technické, organizačné a personálne opatrenia zodpovedajúce spôsobu spracúvania osobných údajov, pričom zobral do úvahy najmä použiteľné technické prostriedky, dôvernosť a dôležitosť spracúvaných osobných údajov, ako aj rozsah možných rizík, ktoré sú spôsobilé narušiť bezpečnosť alebo funkčnosť jeho informačných systémov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a nariadenia GDPR podľa týchto pravidiel spracúvania.

Článok VIII.
Ukončenie poskytovania služby, nemožnosť odstúpenia od zmluvy o poskytovaní služby ak došlo k úplnému poskytnutiu služby

8.1. Poskytovateľ služby je oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytovaní služby z dôvodu nedostupnosti služieb, alebo ak dodávateľ služby dohodnutej v zmluve o poskytovaní služby vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností Poskytovateľa služby vyplývajúcich zo zmluvy o poskytovaní služby alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný poskytnúť službu zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Poskytovateľ služby je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať podnikateľa a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za službu dohodnutú v zmluve o poskytovaní služby v lehote do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to prevodom na účet určený podnikateľom.

8.2. Podnikateľovi, ktorým je podnikateľ, môže byť ponúknuté náhradné odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služby v závislosti na stave reklamovanej služby, ušlej záruky a aktuálnej ceny reklamovanej služby. Stav služby bude zhodnotený poskytovateľom služby. Poskytovateľ služby je oprávnený účtovať podnikateľovi prípadné ďalšie vzniknuté náklady. Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo na neumožnenie odstúpenia, vzhľadom k povahe služby a jej stavu v čase reklamácie.

8.3. Podnikateľ môže od zmluvy o poskytovaní služby odstúpiť v zmysle ustanovení zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník (ďalej len ako „Obchodný zákonník“).

Článok IX.
Záverečné ustanovenia

9.1. Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka.

9.2. Tieto Obchodné podmienky pre podnikateľov nadobúdajú účinnosť voči podnikateľovi podnikateľovi jeho odoslaním záväznej elektronickej objednávky s povinnosťou platby, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.

V Košiciach, dňa 11.01.2024
Marketingový newsletter
Pravidelný newsletter sa pripravuje - prihlás sa na odber a nezmeškaj ani jeden!
Výborne! Môžeš sa tešiť na e-mail :)
Oops! Niečo sa nepodarilo.