Potrebuješ pomoc
s marketingom?
Našiel si ju.

Jasne. Strategicky
a hravo.

Viem odpoveď na najčastejšiu otázku podnikateľa, keď začína alebo sa jeho marketingu nedarí. Sama som sa pýtala Čo mám robiť?, keď sa z jednej strany sypali vízie klienta a z druhej možnosti na trhu.

Už 8 rokov pomáham podnikateľom na domácom i zahraničnom trhu v tých najrôznejších projektoch.

Prepojila som marketingové princípy, strategické postupy a logické myslenie, aby som Ti pomohla zviditeľniť Tvoju osobnú značku jasne, strategicky a hravo - bez potreby prehnaných teórií.

,,Komunikuje jasne a zrozumiteľne, vďaka čomu som aj ako úplný začiatočník porozumela práci v online priestore.”

Mirka Dlhá, OZ Myška & Infobodka

Skúsenosti v rôznych odvetviach a krajinách.

Digitálnemu marketingu sa venujem od roku 2017, kedy sme s FitRecepty.sk spustili 10 jazykových verzií webu, YouTube, Instagram a Pinterest.

Popri tom som v Paríži testovala implementáciu systémov (JDE, SAP, SalesForce) pre The European Business Services. Práve táto skúsenosť ma naučila, aké dôležité je rozumieť procesom vo vlastnom biznise.

Korporát som vymenila za sprevádzanie v BUBO netušiac, že práve tu začnem rozvíjať marketingové poznatky v praxi. Niekedy predsa musíte predať aj upršané počasie, zápchy a štvormetrové vlny. A potom tie zážitky predávate aj online.

Pozri si moje zážitky z ciest

Vďaka mojim skúsenostiam, s prácou v rôznych odvetviach a v rôznych krajinách, Ti viem poskytnúť komplexný prehľad toho, čo je univerzálne to najdôležitejšie pre osobné značky.  Nemusíš byť ani stratég - šablóna myslí strategicky za Teba.

Metóda, ktorá vyhrala KIRATON.

V septembri 2023 sme s OZ Myška za 24 hodín vymysleli a predali nápad na krajskom KIRATONe za 2500€!

Metóda, ktorú sa naučíš v Marketingovom Bootcampe, je postavená na základných princípoch marketingu, strategických procesov a logiky.
Je preto použiteľná na akýkoľvek projekt.
Od ukončenia štúdia na Digitálnej Univerzite som pracovala s desiatkami klientov, s podnikateľmi aj freelancermi, na tých najrôznejších projektoch.

Ukazuje sa, že 50% úspechu v čomkoľvek, je schopnosť pýtať sa správne otázky v správnom poradí.

CLEAR metóda Ti umožní jednoducho navigovať komplexné marketingové stratégie a vidieť širšie súvislosti, aby si mohol/a, bez potreby prehnaných teórií, nájsť strategické riešenia pre Tvoj marketing.

Firmy, s ktorými som spolupracovala

Spolupráca s Paťkou mi zatiaľ vždy priniesla výsledky a jej prístup bol pre mňa inšpiratívny. S jej priateľským prístupom, štrukturovaným myslením a zapálením pre marketing vytvára skvelé prostredie pre spoluprácu aj učenie. Ďakujem za všetko, čo naša spolupráca priniesla a že si ma viedla skrze svet online marketingu s entuziazmom a priniesla mi nové pohľady.
Lucia W.
zakladateľka Fit Recepty
S Patríciou som mala možnosť pracovať na viacerých projektoch a jej schopnosť myslieť mimo zabehnutých ciest a vytvárať inovatívne kampane a obsah je excelentná! Komunikuje jasne a zrozumiteľne, vďaka čomu som aj ako úplný začiatočník porozumela práci v online priestore, čo sa následne prejavilo na úspešnosti projektov nášho občianskeho združenia. Jej odbornosť v oblasti marketingu je obrovským prínosom a odporúčam tento kurz každému, kto si praje hlbšie pochopiť online marketing a jeho nástroje.
Mirka D.
OZ Myška a Infobodka
Na spolupráci s Paťkou si najviac vážim jej iniciatívnosť s novými nápadmi a systematické plánovanie práce doplnené o spontánnu kreativitu. Vnímam jej chuť poskytovať marketingové služby na kľúč a tak, že sa snaží navnímať danú značku a prispôsobiť štýl marketingovej komunikácie cieľovej skupine.
Martin Š.
Finančný poradca,
PROSIGHT Slovensko

Moja filozofia

Kombinujem marketingové princípy, strategické procesy a logiku, aby som Ti pomohla pochopiť celý životný cyklus osobnej značky a aplikovať ho do praxe.

Stretla som sa už s množstvom nádherných projektov a značiek, ktoré na trhu neprežili kvôli základným marketingovým chybám. A pritom aj malé kroky dokážu mať veľký dopad.

Metóda ťa CLEAR spôsobom núti zamýšľať sa nad strategicky položenými otázkami v strategickom poradí:

C – Ciele: Prečo vlastne podnikáš a prečo potrebuješ marketing?
L – Logistika:
Kto je Tvoja značka a na akom trhu sa nachádza?
E – Exekúcia: Ako bude Tvoja značka fungovať?
A – Akcia:
Realizácia plánov (minimálne 3 mesiace).
R – Reakcia:
Čo funguje a nefunguje a ako to opraviť?

Ďalšie spolupráce

Ďakujem, tvoja správa bola odoslaná.
Oops! Niečo sa pokazilo, skús ešte raz.

Nemáš odpoveď na svoje otázky?

Emailová adresa: info@marketingpolopate.sk

Telefónne číslo:
+421 950 616 262

Telefonujte prosím
v pracovné dni, medzi
12:00 - 16:00.
Marketingový newsletter
Pravidelný newsletter sa pripravuje - prihlás sa na odber a nezmeškaj ani jeden!
Výborne! Môžeš sa tešiť na e-mail :)
Oops! Niečo sa nepodarilo.