Viem odpoveď na najčastejšiu otázku podnikateľa, keď začína alebo sa jeho marketingu nedarí. Sama som sa pýtala Čo mám robiť?, keď sa z jednej strany sypali vízie klienta a z druhej možnosti na trhu.
Už 8 rokov pomáham podnikateľom na domácom i zahraničnom trhu v tých najrôznejších projektoch.
Prepojila som marketingové princípy, strategické postupy a logické myslenie, aby som Ti pomohla zviditeľniť Tvoju osobnú značku jasne, strategicky a hravo - bez potreby prehnaných teórií.
Mirka Dlhá, OZ Myška & Infobodka
Digitálnemu marketingu sa venujem od roku 2017, kedy sme s FitRecepty.sk spustili 10 jazykových verzií webu, YouTube, Instagram a Pinterest.
Popri tom som v Paríži testovala implementáciu systémov (JDE, SAP, SalesForce) pre The European Business Services. Práve táto skúsenosť ma naučila, aké dôležité je rozumieť procesom vo vlastnom biznise.
Korporát som vymenila za sprevádzanie v BUBO netušiac, že práve tu začnem rozvíjať marketingové poznatky v praxi. Niekedy predsa musíte predať aj upršané počasie, zápchy a štvormetrové vlny. A potom tie zážitky predávate aj online.
Vďaka mojim skúsenostiam, s prácou v rôznych odvetviach a v rôznych krajinách, Ti viem poskytnúť komplexný prehľad toho, čo je univerzálne to najdôležitejšie pre osobné značky. Nemusíš byť ani stratég - šablóna myslí strategicky za Teba.
V septembri 2023 sme s OZ Myška za 24 hodín vymysleli a predali nápad na krajskom KIRATONe za 2500€!
Metóda, ktorú sa naučíš v Marketingovom Bootcampe, je postavená na základných princípoch marketingu, strategických procesov a logiky.
Je preto použiteľná na akýkoľvek projekt.
Od ukončenia štúdia na Digitálnej Univerzite som pracovala s desiatkami klientov, s podnikateľmi aj freelancermi, na tých najrôznejších projektoch.
Ukazuje sa, že 50% úspechu v čomkoľvek, je schopnosť pýtať sa správne otázky v správnom poradí.
CLEAR metóda Ti umožní jednoducho navigovať komplexné marketingové stratégie a vidieť širšie súvislosti, aby si mohol/a, bez potreby prehnaných teórií, nájsť strategické riešenia pre Tvoj marketing.
Kombinujem marketingové princípy, strategické procesy a logiku, aby som Ti pomohla pochopiť celý životný cyklus osobnej značky a aplikovať ho do praxe.
Stretla som sa už s množstvom nádherných projektov a značiek, ktoré na trhu neprežili kvôli základným marketingovým chybám. A pritom aj malé kroky dokážu mať veľký dopad.
Metóda ťa CLEAR spôsobom núti zamýšľať sa nad strategicky položenými otázkami v strategickom poradí:
C – Ciele: Prečo vlastne podnikáš a prečo potrebuješ marketing?
L – Logistika: Kto je Tvoja značka a na akom trhu sa nachádza?
E – Exekúcia: Ako bude Tvoja značka fungovať?
A – Akcia: Realizácia plánov (minimálne 3 mesiace).
R – Reakcia: Čo funguje a nefunguje a ako to opraviť?